Ţelul fiecărei persoane diferă atunci când vine vorba de utilizarea platformelor de socializare. Dacă pur şi simplu doriţi să interacţionaţi cu prietenii dumneavoastră, atunci vă puteţi înregistra pe reţelele unde aceştia sunt prezenţi. Totuşi, când vine vorba de marketing atunci va trebui să vă îndreptaţi către cele mai populare şi mai des frecventate platforme pentru a vă spori şansele de a dobândi un public. Acestea sunt doar câteva dintre reţelele câteva pe care ar trebui să le luaţi în considerare.
Facebook şi Twitter
Facebook se află în vârful piramidei de ceva timp, şi având în vedere că platforma are aproape două miliarde şi jumătate de utilizatori, nu pare că sunt şanse mari ca această platformă să fie detronată foarte curând. Totuşi, deşi cu un număr mult mai mic de utilizatori, Twitter rămâne o platformă destul de importantă când vine vorba de popularitate.
YouTube şi Instagram
YouTube ar fi considerată a doua platformă ca număr de utilizatori, însă nici Instagram nu are cifre foarte rele, aceştia având 1.9, respectiv 1 miliard fiecare. Dacă brandul dumneavoastră se axează pe conţinutul vizual atunci acestea sunt mai mult decât ideale. În plus, YouTube este considerat a fi al doilea cel mai popular motor de căutare, deci se subînţelege de ce ar trebui să vă faceţi simţită prezenţa pe această platformă.
Dacă vă axaţi pe conţinutul viral, sau credeţi că postările dumneavoastră ar genera mult trafic atunci poate că ar fi cazul să luaţi în serios ideea deschideri unui cont pe Reddit. Reddit este unul dintre cele mai frecventate website-uri de pe internet şi are o multitudine de comunităţi pentru diverse nişe. Aşadar, dacă brandul dumneavoastră este de nişă atunci poate vă va fi mai uşor să vă găsiţi publicul în una dintre comunităţile restrânse, decât să încercaţi să atrageţi trafic pe o platformă unde ceea ce vindeţi nu este la mare căutare.